PolskaBiz.pl należy do grupy Biznesowych Portali Informacyjnych publikujących materiały marketingowe oraz komunikaty PR.
Za pomocą naszych serwisów szybko i skutecznie opublikujesz informacje dotyczące oferty usług lub produktów oraz komunikaty PR.

Dlaczego warto

Artykuł sponsorowany to bardzo skuteczna i nieinwazyjna forma promocji, stanowiąca połączenie reklamy i public relations. Profesjonalnie przygotowany artykuł ekspercki może zbudować lub wzmocnić Państwa markę, co przełoży się na sprzedaż oferowanych produktów i usług.

Ile kosztuje publikacja?

Artykuł sponsorowany dostarczany jest przez reklamodawcę. Dodanie artykułu w dziale tematycznym (kategorii) do Portalu bez aktywnego linka jest bezpłatne.Jeśli artykuł ma posiadać aktywny odnośnik do opisywanej strony www, koszt publikacji jest płatny.Więcej na temat publikacji z linkiem znajduj się na stronie BizPress.pl

Jak zacząć?

Aby opublikować artykuł należy przesłać za pomocą formularza kontaktowego. W odpowiedzi otrzymają Państwo dalsze instrukcje dotyczące rozliczeń oraz możliwego terminu publikacji. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania prosimy o kontakt.

Publikacja artykułu opisującego firmę lub produkt z aktywnym linkiem

  • publikacja jednego artykułu do 4 tys. znaków,
  • możliwość zamieszczenia logotypu i grafiki / zdjęcia,
  • możliwość wstawienia aktywnego odnośnika (dofollow),
  • wybór dowolnego działu,
  • informacja pojawia się na stronie głównej minimum 7 dni,
  • publikacja w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter)
  • artykuł pozostaje w bazie serwisu min. rok.
Artykuł sponsorowany to skuteczna reklama wspomagająca działania promocyjne i marketingowe firmy.Efekty artykułu sponsorowanego działają na dłuższy czas i kilkakrotnie przewyższają rezultaty standardowej reklamy.Taka forma zaprezentowania oferty firmy ma wiele zalet, tak samo dla reklamodawcy jak i dla odbiorcy.
Dzięki artykułowi można przybliżyć czytelnikowi bardzo szeroką ofertę usług lub produktów. Jeżeli artykuł sponsorowany informuje lub edukuje, to wówczas niesie ze sobą wartość dla odbiorcy. Czym bliżej rozwiązania autentycznych problemów klienta, tym lepszy będzie rezultat.