Boom na wodę i kawę z automatów. Nowe kontrakty Ideal Group

0
813

PFRON, General Motors, Neckermann czy sieć sklepów Małpka – białostocka firma Ideal Group wygrywa kolejne przetargi na dostawę dystrybutorów wody pitnej i automatów serwujących kawę.

– Zwłaszcza latem rośnie zapotrzebowanie firm i instytucji na wodę i kawę z automatów, obecnie możemy mówić wręcz o boomie w tym segmencie rynku vendigowego – mówi Andrzej Nartowicz, prezes Ideal Group. – To świadczy o rosnącej świadomości tych instytucji i potrzebie zapewnienia dostępu do dobrej jakościowo wody i kawy zarówno personelowi, jak i klientom oraz osobom odwiedzającym. Poza tym, taki sposób dystrybucji napojów jest wygodny, higieniczny i konkurencyjny cenowo w stosunku do innych rozwiązań.
Jeden z większych zawartych ostatnio kontraktów Ideal Group to umowa z centralą Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, gdzie stanęło kilkanaście dystrybutorów wody.
– Jeśli nasze urządzenia sprawdzą się, jest realna szansa na rozszerzenie tego kontraktu także na oddziały PFRON w Polsce i dużo większą ilość dostarczanych dystrybutorów wody – dodaje Andrzej Nartowicz.
Woda jest bezpłatna, a koszt eksploatacji dystrybutora jest stały, niezależnie od ilości spożytej wody. Klienci Ideal Group doceniają urządzenia z systemem filtracji Waterlogic, które spełniają najwyższe wymagania sanitarne – są wyposażone w system filtrów, które usuwają z wody wszelkie zanieczyszczenia mechaniczne, chemiczne i biologiczne, pozostawiając niezbędne minerały. Woda nie jest wysterylizowana, posiada wszelkie właściwości korzystne dla zdrowia, a przy tym bardzo smaczna.
Często w parze z zamówieniami na dystrybutory wody idzie zapotrzebowanie na dostęp do kawy z automatów– tym bardziej, że klient ma pakiet korzyści wynikający z tytułu podwójnej usługi. Z takiego rozwiązania skorzystał m.in. General Motors Poland i biura podróży Neckermann oraz sieć sklepów Małpka.
– Nasze automaty doskonale sprawdzają się też w bankach, inkubatorach przedsiębiorczości, placówkach medycznych, urzędach czy w handlu – wszędzie tam, gdzie natychmiastowy dostęp do świeżo oczyszczonej wody jest kwestią zdrowia, wygody i komfortu użytkowników – dodaje Andrzej Nartowicz.

Ideal Group działa od 2003 r. i obecnie jest jednym z największych operatorów na polskim rynku vendingowym oraz właścicielem kilku marek handlowych. Jako Ideal Cafe za pośrednictwem swoich urządzeń serwuje kawę, wodę – jako Ideal Water czy zupy, jako Zupper. Wkrótce planuje uruchomienie nowego formatu – Ideal Bistro. Motorem napędowym firmy jest innowacyjna technologia Pay2Vend – autorskie rozwiązanie płatności bezgotówkowych, dedykowane branży vendingowej. Dzięki niej użytkownicy automatów mogą dokonywać zakupów z wykorzystaniem prepaidowych kart i breloków do płatności zbliżeniowych oraz telefonów komórkowych. Dzięki platformie internetowej konsument ma pełną kontrolę nad zakupami, może je planować, ustawiać limity wydatków, czy zamawiać produkty na określone dni i godziny.

  WHO: Istnieje związek między objawami COVID-19 a ilością wirusa w organizmie. Osoby bezobjawowe nie napędzają pandemii w poszczególnych krajach

Ida Szwaczko
maszmedia.pl

Poprzedni artykuł67 proc. użytkowników internetu na świecie jest inwigilowanych.
Następny artykułLeczenie nowotworów może być mniej toksyczne.