Okres wakacyjny właściwie już się rozpoczął, telefony w pensjonatach i hotelach rozgrzewają się do czerwoności, a skrzynki mailowe zapchane są zapytaniami o wolne pokoje. W takich sytuacjach każdy właściciel bądź manager ośrodka zaczyna marzyć o automatyzacji – o systemie, który pozwoliłby połączyć wszystkie kanały sprzedaży, a tym samym ułatwia osiągnięcie najwyższego możliwego stopnia obłożenia bez ryzyka zdublowania rezerwacji. Bo jeśli możesz wycisnąć ze swojego miejsca jeszcze więcej, to czemu nie? Tym bardziej, że rozwiązanie już istnieje. Jakie korzyści Channel Managera IdoSell Booking można wyróżnić, czym właściwie jest i jak działa?
Jeden, by wszystkimi zarządzać
Channel manager IdoSell Booking to nowoczesny sposób zarządzania, który sprawdzi się dla ośrodka o każdej wielkości – od niewielkich pensjonatów, po ośrodki wczasowe i sieci hoteli. Jako że zdecydowana większość rezerwacji odbywa się dzisiaj przede wszystkim w sieci, IdoSell Booking skupia się na połączeniu i synchronizacji zamówień spływających z ponad 50 różnych portali noclegowych, takich jak: Booking.com, Expedia.com, TripAdvisor, Airbnb, HomeToGo, eHoliday.pl, Noclegowo.pl, e-wczasy.pl i wiele, wiele innych. To zarówno baza portali globalnych, jak i lokalnych, skierowanych do polskiego klienta. Channel Manager to efektywne narzędzie, które w jednym miejscu skupia wszystkie napływające rezerwacje, dzięki czemu cała praca wykonywana jest po pierwsze szybciej (dzięki automatyzacji rozproszonych dotąd działań) i efektywniej, bo nie musimy martwić się overbookingiem. Szybka aktualizacja wolnych miejsc i obowiązujących cen to mniejsze przestoje, mniej wolnych pokoi, krótsze przestoje między kolejnymi rezerwacjami jednego pokoju. Rezerwacja na jednej stronie automatycznie blokuje możliwość zarezerwowania tego samego pokoju/domku w tym samym terminie na innej stronie. Nie musisz więc już za każdym razem logować się do wszystkich systemów i ręcznie wprowadzać tam zmiany. Cały ten czas możesz teraz spożytkować w lepszy sposób, a twoi klienci będą bardziej zadowoleni, jako że nie będziesz już tłumaczyć się przed nikim z niefortunnego dublowania rezerwacji. Nie musisz również pamiętać wszystkich loginów i haseł do kilkudziesięciu stron – wystarczy ci to jedno do Channel Manager IdoSell Booking. Co więcej, zapewne do tej pory liczba portali, na których byłeś obecny ze swoją ofertą była dość ograniczona, jako że nikt nie ma czasu na ciągłe śledzenie kilkudziesięciu różnych kont. Teraz może być obecny także na tych portalach, na które wcześniej po prostu nie miałeś czasu.
Obserwuj i analizuj
Warto wspomnieć o jeszcze jednej korzyści wynikającej z korzystania z Channel Manager IdoSell Booking. System, zbierając wszystkie informacje, pozwala także na ich łatwą i jasną analizę. Jeszcze nigdy w tak przejrzysty sposób nie byłeś w stanie ocenić dotychczasowej efektywności. Dzięki temu narzędziu szybko zobaczysz jakie oferty cieszą się największym zainteresowaniem, kto jest twoim klientem, co należy poprawić, a co wyeksponować. W ten sposób już po krótkim czasie korzystania z systemu, będziesz w stanie zaproponować i wprowadzić rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększą twoje zyski.
Więcej informacji na stronie