HDF Inwentaryzacja 6.0 – Program do zarządzania aktywami trwałymi firmy.

0
1691

HDF Polska – lider w zakresie projektowania systemów optymalizujących produkcję – wypuścił na rynek nową wersję oprogramowania do zarządzania aktywami trwałymi przedsiębiorstwa: HDF Inwentaryzacja 6.0. Oprogramowanie pozwala zaoszczędzić aż do 80% czasu poświęcanego dotychczas na przeprowadzenie procesu inwentaryzacji!

HDF Inwentaryzacja 6.0 jest innowacyjnym, zintegrowanym systemem stworzonym do szybkiej i sprawnej inwentaryzacji oraz amortyzacji. Został on zaprojektowany przy uwzględnieniu obowiązujących norm prawnych, a jego elastyczność umożliwia rozpoczęcie zadania i zsynchronizowanie jego wykonywania przez wielu niezależnych od siebie użytkowników, dzięki czemu doskonale sprawdza się w procesie ewidencjonowania.

W związku z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów i Użytkowników – oprogramowanie uzupełnione zostało o tak zwany „wspólny słownik zamówień”, który ma na celu standaryzację pozycji stosowanych przy opisywaniu przedmiotów zamówień przez instytucje i podmioty gospodarcze oraz jednoznaczne określenie przedmiotu zamówienia.

Specjaliści firmy HDF Polska wprowadzili do wersji 6.0 sporo ulepszeń oraz komfortowych udogodnień:

  • Oprogramowanie to wspiera najnowsze systemy operacyjne np: Windows 10.
  • Aplikacja posiada jeszcze bardziej intuicyjny interfejs użytkownika.
  • Rozbudowana została możliwość filtrowania szczegółowych parametrów.
  • Dla prostszego użytkowania aplikacji – okno główne zostało wzbogacone o wyszukiwarkę kontekstową.
  • Dla bardziej czytelnego obszaru roboczego wprowadzone zostało – podświetlenie wyszukiwanych fraz.
  • Uproszczony został eksport danych do pliku tekstowego oraz programu Microsoft Excel.
  • HDF Inwentaryzacja doskonale współpracuje ze sprzętem czołowych producentów.

Odpowiednie dobranie sprzętu współpracującego z programem HDF Inwentaryzacja – zapewni użytkowikom wykonanie czynności szybko i wygodnie.

  • Umożliwia szybki i bezbłędny odczyt danych.
  • Uzyskane w ten sposób informacje są automatycznie przetwarzane przez system informatyczny – co znacząco skraca czas potrzebny na wypełnianie arkuszy spisowych i późniejsze przygotowanie raportów z inwentaryzacji.
  • Etykiety do oznaczenia majątku i lokalizacji wykonane są z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu są odporne na działanie czynników zewnętrznych takich jak wilgoć, kurz czy środki chemiczne.
  NRDB to my

Dodatkowo, wśród wielu istotnych zalet tego oprogramowania należy wymienić przede wszystkim:

  • Możliwość przeprowadzania wielu inwentaryzacji jednocześnie.
  • Współpracę z terminalami (Windows CE / Mobile).
  • Import i eksport środków trwałych.
  • Funkcję ulepszenia środka trwałego.
  • Dokonywanie szczegółowych raportów z inwentaryzacji, które pozwolą na rzetelną ocenę posiadanego majątku oraz wypracowanie efektywnego planu zarządzania nim.
  • Automatyczny wydruk etykiet w celu oznaczenia poszczególnych środków.
  • Różne poziomy dostępu do systemu dla wybranych użytkowników i wiele więcej!

System może zostać wzbogacony o unikalne moduły i funkcje, które najlepiej odpowiadają wymaganiom Twojego przedsiębiorstwa. Przekonaj się o tym sam i skorzystaj ze zdalnej, darmowej prezentacji oprogramowania!

Skontaktuj się z naszym działem handlowym w celu uzyskania informacji o systemie oraz omówienia szczegółów związanych z dostosowaniem systemu HDF Inwentaryzacja 6.0 do wymagań Twojej firmy.

HDF Polska – Systemy Optymalizujące Procesy Produkcyjne
Oddział handlowy: tel +48 71 71 65 301
www.hdf.com.pl

ŹRÓDŁObiznes.newseria.pl
Poprzedni artykułSytuacja finansowa i zatrudnienie głównym zagrożeniem polskiego budownictwa
Następny artykułFirmy często testują nowe rozwiązania na realnych danych swoich klientów.