Majonez Kielecki ponownie na ekranach

0
1763

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Już w połowie marca firma rusza z wielkanocną kampanią reklamową swojego sztandarowego wyrobu – Majonezu Kieleckiego. Spoty reklamowe, billboardy, emisje w prasie oraz działania PR mają zachęcić konsumentów do zakupu produktu, a także przywołać miłe wspomnienie dawnych, rodzinnych spotkań.

Sezonowa kampania WSP Społem to już tradycja. Od wielu lat w gorącym okresie świątecznym firma promuje swoje produkty. Wszystko po to, by zdynamizować ich sprzedaż, a także zwrócić uwagę konsumentów na fakt, że tradycyjne przyprawy, takie jak np. majonez, wciąż stanowią wyjątkowy dodatek do potraw, mimo zmieniających się trendów w odżywianiu.

Kreacja – Optima Marketing Group Sp. z o.o.

Produkcja –  PAPAYA FILMS Sp. z o.o

Działania PR – Best Brands PR

  Pandemia mocno zachwieje kondycją finansową banków. O kredyty dla konsumentów i przedsiębiorstw będzie coraz trudniej
Poprzedni artykułPromotech otwiera spółki w Indiach i w Emiratach Arabskich
Następny artykułInfinity Media z Gazelą Biznesu