Pan Tadeusz i Wyborowa docenione przez Superbrands

0
1084

Aż dwie marki z portfolio Wyborowa Pernod Ricard otrzymały pod koniec 2016 roku prestiżowe wyróżnienia Created in Poland Superbrands 2016/17. Tytułem nadawanym markom z polskimi korzeniami najchętniej polecanym przez konsumentów zostały uhonorowane marki Pan Tadeusz oraz Wyborowa w kategorii alkoholi wysokoprocentowych. Wódce Pan Tadeusz przyznano także wyróżnienie Superbrands 2016/17. To już kolejny raz, kiedy produkty Wyborowa Pernod Ricard znalazły się w elitarnym gronie najlepszych marek na polskim rynku.  

Najbardziej cieszy, kiedy tworzone przez nas marki są doceniane przez konsumentów. A gdy do tego uznania dołączymy poparcie ekspertów czujemy się naprawdę dumni – powiedział Mikołaj Szymborski, Vodkas Marketing Manager, Wyborowa Pernod Ricard. To zaszczyt znaleźć się w gronie najbardziej docenianych i autentycznych marek na polskim rynku – a jednocześnie dowód na to, że nasze działania idą w dobrym kierunku, a codzienna praca nad zaufaniem i wiarygodnością w oczach konsumentów spotyka się z uznaniem – dodaje.

Wysokie standardy Wyborowa Pernod Ricard 

Wyborowa Pernod Ricard już po raz 28 od 2005 roku została wyróżniona z ramienia Superbrands. Tytuły Superbrands przyznawane są w wyniku badania konsumenckiego popartego opinią niezależnych ekspertów. Badanie należy do największych w Polsce i prowadzone jest wśród 15 000 konsumentów a ocenie podlega ponad 2000 firm. Superbrands należy do najbardziej wiarygodnych badań oceniających wizerunek marek w Polsce i na świecie. Wyróżnione w badaniu marki tworzą elitarne grono firm o najsilniejszej pozycji na rynku.

Organizacja Superbrands powstała w Wielkiej Brytanii 22 lata temu i od tamtej pory  wyłania najlepsze marki funkcjonujące na lokalnych rynkach. Aktualnie działa w ponad 80 krajach. W Polsce jest obecna od 12 lat. Jej celem jest promocja idei brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i opisywanie studium przypadków marek oraz firm, które osiągnęły silną pozycją na rynku.

Wyborowa – oryginalna Polska Wódka

  Make-up przez Make-App, czyli piękno w jednym miejscu

Wódka Wyborowa w 100% wpisuje się w definicję oznaczenia geograficznego „Polska Wódka”, który gwarantuje polskie pochodzenie składników, rodzimą produkcję
i tradycyjną jakość. Proces tworzenia Wyborowej począwszy od zebrania surowców, aż po produkcję odbywa się w Polsce. Aby zapewnić najwyższą jakość narodowego trunku, Wyborowa wykorzystuje do produkcji krystalicznie czystą wodę, która zostaje poddana dodatkowemu procesowi demineralizacji, spełniając w ten sposób definicję produktu najwyższej jakości.

O Panu Tadeuszu

Pan Tadeusz to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek spośród wódek premium. Wprowadzona na rynek równolegle z premierą filmu „Pan Tadeusz” Andrzeja Wajdy, szybko zyskała rzesze zwolenników nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Pan Tadeusz to wódka, która w mistrzowski sposób łączy w sobie staropolskie receptury z nowoczesnymi metodami destylacji. Jest arcydziełem polskiej sztuki gorzelnictwa, o szlachetnym i łagodnym smaku, spełniającym wymogi definicji Polskiej Wódki. W sklepach dostępne są również dwa warianty smakowe – Pan Tadeusz Przepalany i Pan Tadeusz Aronia.

Informacje o Grupie Pernod Ricard

Grupa Pernod Ricard zajmuje drugie miejsce na świecie w branży win i wyrobów spirytusowych. W roku obrotowym 2016 Grupa wygenerowała skonsolidowaną sprzedaż w wysokości 8 682 mln euro, a jej historia sięga 1975 r., kiedy to doszło do fuzji dwóch podmiotów: Ricard i Pernod. Od tamtego czasu Grupa nieustannie się rozwija, bazując zarówno na wzroście organicznym, jak i przejęciach. Najważniejsze przejęte spółki do tej pory to: Seagram (w 2001 r.), Allied Domecq (w 2005 r.) i Vin&Sprit (w 2008 r). Pernod Ricard może poszczycić się jednym z najznakomitszych portfeli marek w swoim sektorze, a należą do nich m. in. wódka Absolut Vodka, pastis Ricard, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute i whisky The Glenlivet Scotch oraz Jameson Irish, koniak Martell, rum Havana Club, dżin Beefeater, likiery Kahlúa i Malibu, szampany Mumm i Perrier- Jouët, a także wina Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo, Graffigna i Kenwood. Pernod Ricard zatrudnia około 18 tysięcy pracowników i jest organizacją zdecentralizowaną, działającą poprzez sześć „spółek markowych” (ang. Brand Companies) i 85 „spółek rynkowych” (ang. Market Companies) funkcjonujących na każdym kluczowym dla Grupy rynku. Pernod Ricard silnie angażuje się na rzecz zrównoważonego rozwoju biznesu oraz zachęca klientów do odpowiedzialnej konsumpcji. Strategie i aspiracje Pernod Ricard opierają się na trzech kluczowych wartościach, które są mottem dla rozwoju Grupy, a są to: duch przedsiębiorczości, wzajemne zaufanie oraz silne poczucie odpowiedzialności etycznej. Spółka Pernod Ricard notowana jest na giełdzie Euronext (Pasek informacyjny: RI; kod ISIN: FR0000120693) oraz należy do indeksu CAC 40.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa. 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

ŹRÓDŁObiznes.newseria.pl
Poprzedni artykułCatering jednym z najszybciej rosnących sektorów w gastronomii. Wart jest 4,5 mld zł.
Następny artykułUstawa o kredycie hipotecznym uderzy nie tylko w pośredników.