Zmiany w zespole RTB House. Abgarowicz, Gilewska, Dąbrowski i Hada z nowymi kompetencjami

0
743

Warszawa, 30 października 2019 r.

– Zmiany na kluczowych stanowiskach w RTB House, globalnej spółce dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. W odpowiedzi na dynamiczny wzrost i rozwój firmy, aż czworo specjalistów zyskało nowe, strategiczne kompetencje.

Łukasz Abgarowicz objął nowo utworzone stanowisko Head of New Products. W swojej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie koncepcji biznesowej nowych produktów oraz ich wdrożenie i rozwój na poziomie globalnym. Z RTB House jest związany od stycznia 2014 roku.

Dotychczasowe obowiązki Łukasza Abgarowicza na stanowisku Business Development Director Poland przejęła Agnieszka Gilewska. Odpowiada za całość działań biznesowych w kraju, w tym m.in. za strategię sprzedaży, nowe kierunki rozwoju oraz wyniki finansowe polskiego oddziału spółki.

Agnieszka Gilewska dołączyła do RTB House w 2015 roku. Objęła funkcję Customer Service Executive, na przestrzeni czterech lat awansując kolejno na stanowisko Senior Account Manager, następnie Head of Account Management. Zarządzała strukturami biznesowymi odpowiedzialnymi za obsługę polskich klientów. Wcześniej pracowała m.in. w niemieckiej firmie Koenig & Bauer.

Nowe stanowisko objął również Mateusz Dąbrowski, który jako Head of Sales odpowiada za zarządzanie strukturami sprzedaży w Polsce.

Z RTB House jest związany od września ubiegłego roku. Zaczynał jako Project Manager, następnie awansował na stanowisko Sales Process Coordinator. Przed dołączeniem do RTB House pracował m.in. dla takich firm, jak Mars, Nielsen czy Jerónimo Martins.

Ostatnią ze strategicznych zmian na kierowniczych stanowiskach w RTB House jest objęcie roli dyrektora regionu krajów Beneluksu przez Tomasza Hadę, który jako Business Development Director DACH & Benelux jest odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie działaniami sprzedażowymi firmy na lokalnych rynkach.

Tomasz rozpoczął pracę dla RTB House w 2017 roku jako Project Manager. Następnie, jako Business Development Director DACH, odpowiadał za planowanie i realizację działań biznesowych w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w firmie McKinsey & Company.

  Na rynku płynów do e-papierosów kwitnie szara strefa, warta nawet 350 mln zł. Jej źródłem są nieprecyzyjne zapisy ustawy

„RTB House odnotowuje znaczące wzrosty w skali rok do roku. O sile naszej firmy bez wątpienia stanowi zespół wybitnych specjalistów. Podjęte strategiczne awanse strukturalne są na to dowodem. Jestem przekonany, że przełożą się na utrzymanie i dalsze zwiększanie naszej przewagi rynkowej i silnej pozycji globalnej.”–mówi Daniel Surmacz, COO w RTB House.

Informacje dla redaktorów

RTB House to globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach o algorytmy deep learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.

Firma RTB House została założona w 2012 roku i posiada biura na całym świecie: w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów i obsługuje ponad 1600 klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.

Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii deep learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.

Więcej informacji na stronie www.rtbhouse.com.

ŹRÓDŁOwww.rtbhouse.com.
Poprzedni artykułJ. Steinhoff: Krajowe bezpieczeństwo energetyczne pilnie wymaga długoterminowej strategii. Odnawialne źródła mogą zastąpić atom
Następny artykułJak wybrać nowy grzejnik?